czwartek, 5 listopada 2009

;)


Hmm...
Biegam po blogach i stronkach różnych ludzi i zainteresowała mnie pewna, częsta prawidłowość; m. in. niewiele osób potrafi pisać o sobie. Najczęstszy tekst wpisany w rubrykę "coś o sobie" to;"nie wiem co o sobie napisać, jak mnie poznasz bliżej to przekonasz się jaki jestem/ jaka jestem".Powiem Wam szczerze, że to mnie raczej dziwi, ponieważ uważam, że po coś jednak te rubryki pt;" coś o sobie" istnieją. Najdziwniejsze jest to, że nie potrafimy pisać o sobie, a przecież to my właśnie znamy siebie najlepiej. Boimy się , że ludzie oskarżą nas o samozachwyt lub nie chcemy się krytykować. Dlaczego nie potrafimy obiektywnie spojrzeć na siebie i po prostu to opisać? A może zwyczajnie uważamy, że to zbędne?Strata czasu... jeśli chodzi o moje zdanie, to uważam, że jeśli tylko jesteśmy szczerzy w naszych opiniach i ocenach,
jak również opisach tych ocen
i opinii, to nie mamy się czego
obawiać i nawet w konfrontacji
z innymi ludźmi, będziemy
potrafili przedstawić swoje racje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz